1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12796
Schmohl T, Schelling K, Go S, Thaler KJ, Watanabe A. Development, Implementation and Acceptance of an AI-Based Tutoring System: A Research-Led Methodology. (Cukurova M, Rummel N, Gillet D, McLaren B, Uhomoibhi J, eds.). SCITEPRESS - Science and Technology Publications; 2022:179-186. doi:10.5220/0011068500003182
ELSA | DOI | WoS
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: AMA

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12796
Schmohl T, Schelling K, Go S, Thaler KJ, Watanabe A. Development, Implementation and Acceptance of an AI-Based Tutoring System: A Research-Led Methodology. (Cukurova M, Rummel N, Gillet D, McLaren B, Uhomoibhi J, eds.). SCITEPRESS - Science and Technology Publications; 2022:179-186. doi:10.5220/0011068500003182
ELSA | DOI | WoS
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: AMA

Export / Einbettung