1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12796
T. Schmohl, K. Schelling, S. Go, K. J. Thaler, and A. Watanabe, Development, Implementation and Acceptance of an AI-based Tutoring System: A Research-Led Methodology. SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2022, pp. 179–186. doi: 10.5220/0011068500003182.
ELSA | DOI | WoS
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: IEEE

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12796
T. Schmohl, K. Schelling, S. Go, K. J. Thaler, and A. Watanabe, Development, Implementation and Acceptance of an AI-based Tutoring System: A Research-Led Methodology. SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2022, pp. 179–186. doi: 10.5220/0011068500003182.
ELSA | DOI | WoS
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: IEEE

Export / Einbettung