Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

331 Publikationen


2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11359
Probst R and Song J (2023) Influence of Hardness and Fatigue on the Lifetime of a Modified Silver Coating in Fretting Wear and Corrosion Tests. [Piscataway, NJ]: IEEE.
ELSA | DOI | WoS
 

2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11360
Song J, Shukla AR and Probst R (2023) Advances in Evaluation of State of Health of Electrical Connectors. [Piscataway, NJ]: IEEE.
ELSA | DOI | WoS
 

2023 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 11361
Shukla AR et al. (2023) Comparison of Different Statistical Methods for Prediction of Lifetime of Electrical Connectors with Short Term Tests. .
ELSA
 

2023 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 11362
Song J et al. (2023) Influence of Tribological Properties of Contact Coatings on the Long Term Behavior of Electrical Contacts. .
ELSA
 

2023 | Diskussionspapier | ELSA-ID: 11364
Noosten D (2023) Immobilienfinanzierung, 3. Aufl. Berlin: Deutsche Akademie für Management.
ELSA
 

2023 | Diskussionspapier | ELSA-ID: 11366
Noosten D (2023) Immobilienfinanzierung I. Darmstadt: Wilhelm Büchner Hochschule.
ELSA
 

2023 | Konferenzband | ELSA-ID: 11367
Song J and Labor für Feinsystemtechnik, Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe (eds) (2023) Elektrische und optische Verbindungstechnik 2023 : Tagungsband der VDE/VDI GMM-Fachtagung : 9. Symposium Connectors. Lemgo: Labor für Feinsystemtechnik, TH OWL.
ELSA
 

2023 | Konferenz - Abstract | ELSA-ID: 11372
Noosten D (2023) Baurecht und Compliance. .
ELSA | Download (ext.)
 

2023 | Konferenz - Poster | ELSA-ID: 11378
Gassenmeier V, Campolongo G and Frahm B (n.d.) Real-Time Monitoring of DCO2 in Addition to DO. .
ELSA
 

2023 | Konferenz - Poster | ELSA-ID: 11381
Hernández Rodriguez T et al. (n.d.) A Systematic, Model-Based Workflow for Risk-Based Decision Making in Upstream Development. DECHEMA e.V.
ELSA
 

2023 | Konferenz - Poster | ELSA-ID: 11382 | OA
Gassenmeier V et al. (n.d.) View on a Mechanistic Model of Chlorella Vulgaris in Shake Flasks. .
ELSA | Download (ext.)
 

2023 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 11383
Hernández Rodriguez T et al. (2023) Model-Assisted Design Strategies for Bioprocesses – Advanced Statistical Methods in Industrial Upstream Cell Culture. DECHEMA e.V.
ELSA
 

2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11384 | OA
Müller C et al. (2023) Microbial Spoilage in Vegan Foods. Croatian Society of Food Technologists, Biotechnologists and Nutritionists, Zagreb, Croatia, Editors: Draženka Komes, Sanja Vidaček Filipec and Bojana Voučko.
ELSA | Download (ext.)
 

2023 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 11385
Kosse P et al. (2023) Validation and Uncertainty Assessment of a Software‐Integrated Workflow for PH Calculations. Chemie Ingenieur Technik 95, 1960–1969.
ELSA | DOI | WoS
 

2023 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 11388
Kost S (2023) Territoriale Raumbild(n)er: Eine konzeptionelle Einführung. .
ELSA
 

2023 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 11391
Kost S (2023) (Ost-)Friesische Identität von außen besehen. .
ELSA
 

2023 | Sammelwerk | ELSA-ID: 11400
Philipp T and Schmohl T (eds) (2023) Handbook Transdisciplinary Learning. Bielefeld, Germany: transcript Verlag.
ELSA | DOI
 

2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11401
Schmohl T (2023) Interdisziplinäre und transdisziplinäre Hochschuldidaktik. In Rhein R and Wildt J (eds), Hochschuldidaktik als Wissenschaft. Disziplinäre, interdisziplinäre und transdisziplinäre Perspektiven, vol. 5. Bielefeld, Germany: transcript Verlag, pp. 63–88.
ELSA | DOI
 

2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl T and Go S (2023) Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf. In Haberer M, Günther D and Köhler J (eds), (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung ‘(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?’ am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern. Kaiserslautern-Landau: Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) , pp. 35–45.
ELSA | DOI
 

2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11403
Philipp T and Schmohl T (2023) Embracing the Rhizome: Transdisciplinary Learning for Innovative Problem Solving. In Philipp T and Schmohl T (eds), Handbook Transdisciplinary Learning, vol. 6. Bielefeld, Germany: transcript Verlag, pp. 13–20.
ELSA | DOI
 

Filter und Suchbegriffe

year=2023

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Political Science (Journal)

Export / Einbettung