1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7578 | OA
Bröker T, Schmulius N, Schmohl T, Dulisch F, Marquardt S, Höllen M, et al. What Can Educators Learn from Social Game Design in University Online Teaching? New Perspectives in Science Education. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2022. (New Perspectives in Science Education; vol. 11).
ELSA | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Vancouver

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2022 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7578 | OA
Bröker T, Schmulius N, Schmohl T, Dulisch F, Marquardt S, Höllen M, et al. What Can Educators Learn from Social Game Design in University Online Teaching? New Perspectives in Science Education. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2022. (New Perspectives in Science Education; vol. 11).
ELSA | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Vancouver

Export / Einbettung