Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
8 Publikationen
    2021 |  Sammelwerk | ELSA-ID: 7531 
    
	   Handbuch Transdisziplinäre Didaktik 
T. Schmohl, T. Philipp, eds., Handbuch Transdisziplinäre Didaktik , transcript, Bielefeld, 2021.
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  T. Schmohl, T. Philipp, eds., Handbuch Transdisziplinäre Didaktik , transcript, Bielefeld, 2021.
    2021 |  Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7533 
    
	  Transdisziplinäre Didaktik
T. Philipp, T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 13–24.
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  T. Philipp, T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 13–24.
    2021 |  Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7535 
    
	  Situiertes Lernen
T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 301–312.
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 301–312.
    2021 |  Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7536 
    
	  Transprofessionalität
D. Schmitz, T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 357–368.
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  D. Schmitz, T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 357–368.
    2021 |  Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7537 
    
	  Wissenschaftstheorie
T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 395–406.
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  T. Schmohl, in: T. Schmohl, T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik, transcript, Bielefeld, 2021, pp. 395–406.