Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
8 Publikationen
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7530
Schmohl, T., & Philipp, T. (2021). Editorial. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 2–4). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-001
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk | ELSA-ID: 7531
Schmohl, T., & Philipp, T. (Eds.). (2021). Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.1515/9783839455654
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7532
Schmohl, T., & Philipp, T. (2021). Vorwort. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 9–12). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-002
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7533
Philipp, T., & Schmohl, T. (2021). Transdisziplinäre Didaktik. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 13–24). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-003
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7534
Schmohl, T. (2021). Seminar. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 277–288). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-026
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7535
Schmohl, T. (2021). Situiertes Lernen. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 301–312). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-028
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7536
Schmitz, D., & Schmohl, T. (2021). Transprofessionalität. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 357–368). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-033
ELSA
| DOI
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7537
Schmohl, T. (2021). Wissenschaftstheorie. In T. Schmohl & T. Philipp (Eds.), Handbuch Transdisziplinäre Didaktik (Vol. 1, pp. 395–406). Bielefeld: transcript. https://doi.org/10.14361/9783839455654-036
ELSA
| DOI