Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
2 Publikationen
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11409
Alavi, M., & Schmohl, T. (2023). Transformative learning. Methodological and conceptual prerequisites for future-oriented skill-building. In Conference proceedings. 13th international conference “The future of education”. Hybrid edition, 29-30 June 2023 (p. 5 S.). Filodiritto Editore. https://doi.org/10.25656/01:27907
ELSA
| DOI
2018 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11884 |

Claes, S., Mertens, C., & Becker, P. (2018). Man kann nicht nicht lernen. Informelles Lernen in der Ausbildung von Lehrkräften. In S. Heuchemer, F. Siller, & T. van Treeck (Eds.), Hochschuldidaktik forscht zu Vielfalt und Offenheit. Profilbildung und Wertefragen in der Hochschulentwicklung I (Vol. 2, pp. 105–119). DUZ Medienhaus.
ELSA
| Download (ext.)