Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
5 Publikationen
    2023 |  Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11405 
    
      T. Schmohl et al., Combining NLP, speech recognition, and indexing. An AI-based learning assistant for higher education. ?, 2023, p. 4. doi: 10.25656/01:27908.
    
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  
    2023 |  Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11418 
    
      A.-K. Helten et al., “Combining NLP, Speech Recognition, and Indexing,” in Conference proceedings. 13th international conference “The future of education”. Hybrid edition, 29-30 June 2023, Bologna: Filodiritto Editore, 2023. doi: 10.25656/01:27908.
    
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  
    2023 |  Bachelorarbeit | ELSA-ID: 10255 | 
    
    
      P. Schneider, Ein Blick auf die Bedeutung  der Selbstbestimmung im  Medienwandel in Hinsicht auf Deepfake Pornografie. Detmold: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe, 2023.
    
    
ELSA
  
  | Dateien verfügbar
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
    2019 |  Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 6850 
    
      K. von Blanckenburg and E. Knost, “Einsatz von eTutorien als komplementäre Lehr- und Lernform,” in Lehrexperimente der Hochschulbildung- Didaktische Innovationen aus den Fachdisziplinen, 2. Auflage., vol. 2, T. Schmohl and D. Schäffer, Eds. Bielefeld: wbv , 2019, pp. 41–46.
    
    
ELSA
  
  
   | DOI
  
  
  
  
  
  
  
    2018 |  Masterarbeit | ELSA-ID: 696 
    
      C. Hädicke, Mit Begeisterung lernen - Digitale Medien in der Schule : Analyse und Konzept von Lehr- und Lernformen. Lemgo: Hochschule Ostwestfalen-Lippe, 2018.
    
    
ELSA
  
  | Dateien verfügbar