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374 Publikationen


2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11833
Emergent Leadership and Team Performance in Short-term, Virtual Teams: A Configurational Approach
K. Agethen, L. Sandfort, Emergent Leadership and Team Performance in Short-Term, Virtual Teams: A Configurational Approach, Academy of Management, 2023.
ELSA | DOI
 

2023 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 11836
Same same but different? Integration of collective orientation(s) and their relationship with performance
K. Agethen, A. Iseke, Same Same but Different? Integration of Collective Orientation(s) and Their Relationship with Performance, 2023.
ELSA
 

2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 12071
Segmentierung im Online Marketing: Der kritische Erfolgsfaktor
P. Neumann, OMT Magazin (2023) 83–88.
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2022 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 7919
Managing Service Providers on Digital Platforms: Exchange Relationships and Service Performance
M. Purrmann, N.V. Wünderlich, A. Iseke, Managing Service Providers on Digital Platforms: Exchange Relationships and Service Performance, n.d.
ELSA
 

2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8063 | OA
Integrated Thinking Principles der Value Reporting Foundation: Eine Analyse der Implikationen für die Rechnungslegungs- und Prüfungspraxis
M. Stawinoga, Der Konzern: Zeitschrift Für Gesellschaftsrecht, Steuerrecht, Bilanzrecht Und Rechnungslegung Der Verbundenen Unternehmen (2022) 92–96.
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2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8218 ELSA | Download (ext.)
 

2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8328
Moving the needle: Publishing academic-practitioner research in Industrial Marketing Management
M. van der Borgh, T. Schäfers, A. Lindgreen, C.A. Di Benedetto,   Industrial Marketing Management : The International Journal for Industrial and High-Tech Firms 103 (2022) A1–A6.
ELSA | DOI
 

2022 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 8329
Transformational Leadership and Goal Setting
B. Steinmann, in: D.C. Poff, A.C. Michalos (Eds.), Encyclopedia of Business and Professional Ethics, Springer Live Reference Work, 2022.
ELSA | DOI
 

2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8330
Single versus double materiality of corporate sustainability reporting: Which concept will contribute to climate neutral business?
M. Stawinoga, P. Velte, Zeitschrift Für Umweltpolitik & Umweltrecht : ZfU ; Beiträge Zur Rechts-, Wirtschafts- Und Sozialwissenschaftlichen Umweltforschung = Journal of Environmental Law and Policy = Revue de La Politique et Du Droit d’environnement (2022) 210–248.
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2022 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 8339
Sales Enablement for Industrial Marketing: Exploring Contingencies and Dynamics
F. Lauzi, J. Westphal, D. Rangarajan, T. Schäfers, M.C. Parra-Merono, M.D. De-Juan-Vigaray, Sales Enablement for Industrial Marketing: Exploring Contingencies and Dynamics, n.d.
ELSA
 

2022 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 8340
On-Demand Features: Opportunities and Challenges of Fractional as-a-Service Business Models
T. Schäfers, M. Leban, On-Demand Features: Opportunities and Challenges of Fractional as-a-Service Business Models, n.d.
ELSA
 

2022 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 8341
„Just try it on!” - Using location-based bluetooth technology to reveal the effects of fitting room visits on purchases and in-store movement
G. Cziehso, T. Schäfers, S. Brinkhoff, N. Nauß, „Just Try It on!” - Using Location-Based Bluetooth Technology to Reveal the Effects of Fitting Room Visits on Purchases and in-Store Movement, n.d.
ELSA
 
 

2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8442
Der Ausweis nachhaltigkeitsrelevanter Angaben im Lagebericht – Eine kritische Würdigung des Exposure Draft ESRS 1 „General principles“
M. Stawinoga, KoR: Zeitschrift für internationale und kapitalmarktorientierte Rechnungslegung (2022) 300–306.
ELSA | Download (ext.)
 

2022 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 8808
Selling ownership or selling access? Examining salespersons' preferences and capabilities
T. Schäfers, M. Groza, Selling Ownership or Selling Access? Examining Salespersons’ Preferences and Capabilities , n.d.
ELSA
 

2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8901
Das Sektorprogramm der Global Reporting Initiative – Eine Erörterung anhand des Sektorstandards für die Landwirtschaft
M. Stawinoga, IRZ: Zeitschrift für Internationale Rechnungslegung (2022) 387–393.
ELSA
 

2022 | Konferenz - Vortrag | ELSA-ID: 8934
How to be a better trainer – Die Wirkung von trainerseitiger self-disclosure auf die Bewertung von und den Wissenserwerb in asynchronen online-Kurzschulungen
B. Steinmann, How to be a better trainer – Die Wirkung von  trainerseitiger self-disclosure auf die Bewertung von und den  Wissenserwerb in asynchronen online-Kurzschulungen, 2022.
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2022 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 8983
Due Diligence
J. Kümmel, D. Nordhoff, Das Wirtschaftsstudium : Wisu ; Zeitschrift Für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg Und Fortbildung (2022) 418–423.
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2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 7218
Bilanzierung und Buchung der Steuervergütung „Forschungszulage“
D. Nordhoff, J. Kümmel, BBK : NWB Rechnungswesen (2022) 263–269.
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