Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
297 Publikationen
2021 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 5101
Raed AA, Pottgiesser U and Quist WJ (2021) Sustainable Development of 1970-2014 High-Rise Residential Architecture from: Dubai Case Study on Modern Heritage. In Pottgiesser U et al. (eds), LDE Heritage Conference on Heritage and the Sustainable Development Goals. Netherlands: TU Delft Open, pp. 268–278.
ELSA
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 5117
Kreh A (2021) Das Radio und die Medizin - Untersuchungen zu medizinischen Radiofeatures in Deutschland. Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 5250
Löding F (2021) Produktion Eines Dokumentarfilms. Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 5255
Schnell S (2021) How to catch users online (fast) - Unterschiedliche Montagetechniken und deren Einfluss auf social Media Spots. Lemgo: Technische Hochschule OWL.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 5345
Baumann T (2021) Entwicklung der Corporate Identity für den SV SW Sende & die Entwicklung von Social Media für Amateurvereine. Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 5423
Katsch L, Methner F-J and Schneider J (2021) Kinetic Studies of 5-(Hydroxymethyl)-Furfural Formation and Change of the Absorption at 420 Nm in Fruit Juices for the Improvement of Pasteurization Plants . International Journal of Food Engineering 17, 703–713.
ELSA
| DOI
2021 | Konferenzband | ELSA-ID: 5491 |
Pottgiesser U et al. (eds) (2021) MoMove Modern Movement and Infrastructure. Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe.
ELSA
| Dateien verfügbar
| DOI
2021 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 5504
Katsch L and Schneider J (2021) Potential Für Eine Schonendere Pasteurisation. Brauwelt 340–343.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 5620 |
Lange-Hegermann M et al. (2021) AI-Based Stem Education: Generating Individualized Exercises in Mathematics. Bologna: Libreriauniversitaria.it.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)