Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
12 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12993
Wehmeier L et al. (2024) Task-Fidelity Assessment for Programming Tasks Using Semantic Code Analysis, IEEE ASEE Frontiers in Education Conference, Institute of Electrical and Electronics Engineers, and American Society for Engineering Education (eds). [Piscataway, NJ]: IEEE.
ELSA
| DOI
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11412 |

Schmohl T and Grobler S (2024) Integrating Artistic Research into German University of Applied Sciences Curricula: A New Paradigm in Science Education. Filodiritto Editore.
ELSA
| Download (ext.)
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11915 |

Meister R and Guhr N (2024) Recent Insights in Information Security Awareness Training: A Systematic Literature Review , Association for Information Systems (ed.). Würzburg: WI.
ELSA
| Download (ext.)
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 13010
Eilermann S et al. (2023) KIAAA: An AI Assistant for Teaching Programming in the Field of Automation, Jasperneite J, IEEE International Conference on Industrial Informatics , and Institute of Electrical and Electronics Engineers (eds). [Piscataway, NJ]: IEEE.
ELSA
| DOI
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali A and Deuter A (2023) An AI Assistant for Education in Automation. Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives 21, 12–20.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl T and Go S (2023) Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf. In Haberer M, Günther D and Köhler J (eds), (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung ‘(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?’ am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern. Kaiserslautern-Landau: Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) , pp. 35–45.
ELSA
| DOI
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl T (2018) Towards a New Scholarship of German Science Education, 7th ed., PIXEL (ed.). Padova: libreriauniversitaria.it edizioni.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)