Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
9 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 11412 |

T. Schmohl, S. Grobler, Integrating Artistic Research into German University of Applied Sciences Curricula: A New Paradigm in Science Education, Filodiritto Editore, 2024.
ELSA
| Download (ext.)
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
T. Schmohl, S. Go, Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf, in: M. Haberer, D. Günther, J. Köhler (Eds.), (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung “(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?” am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern, Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) , Kaiserslautern-Landau, 2023: pp. 35–45.
ELSA
| DOI
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10863 |

A. Dragutinovic, A. Milovanovic, M. Stojanovski, T. Damjanovska, A. Đorđevic, A. Nikezic, U. Pottgiesser, A. Ivanovska Deskova, J. Ivanovski, Approaching Extracurricular Activities for Teaching and Learning on Sustainable Rehabilitation of Mass Housing: Reporting from the Arena of Architectural Higher Education, Sustainability. 15 (2023).
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

A. Ali, A. Deuter, An AI Assistant for Education in Automation, Journal of International Scientific Publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives . 21 (2023) 12–20.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

T. Schmohl, Towards a New Scholarship of German Science Education, 7th ed., libreriauniversitaria.it edizioni, Padova, 2018.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)