Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
7 Publikationen
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4395 |

Kasugai, Kai ; Heidrich, Felix ; Röcker, Carsten ; Russell, Peter ; Ziefle, Martina: Perspective Views in Video Communication Systems: An Analysis of Fundamental User Requirements. In: José, R. (Hrsg.): Proceedings of the 2012 International Symposium on Pervasive Displays. New York : ACM, 2012, S. 1–6
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2010 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4494 |

Kasugai, Kai ; Ziefle, Martina ; Röcker, Carsten ; Russell, Peter: Creating Spatio-Temporal Contiguities Between Real and Virtual Rooms in an Assistive Living Environment. In: Bonner, J. ; O’Neill, M. ; Mival, O. (Hrsg.): Proceedings of Create’10 - Innovative Interactions, 2010, S. 40–45
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2007 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 4765 |

Magerkurth, Carsten ; Röcker, Carsten: Towards the Emergence of a New Application Domain. In: A reader for pervasive gaming research ; Vol. 1., Concepts and technologies for pervasive games . Bd. 5–9. Aachen : Shaker, 2007
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2007 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 4771 |

Hinske, Steve ; Lampe, Matthias ; Magerkurth, Carsten ; Röcker, Carsten: Classifying Pervasive Games: On Pervasive Computing and Mixed Reality. In: Magerkurth, C. ; Röcker, C. (Hrsg.): A reader for pervasive gaming research / Vol. 1. Concepts and technologies for pervasive games, 2007, S. 11–38
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2007 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 4772 |

Magerkurth, Carsten ; Engelke, Timo ; Röcker, Carsten: Novel Gaming Applications for Smart Home Environments. In: Magerkurth, C. ; Röcker, C. (Hrsg.): A reader for pervasive gaming research / Vol. 2. Pervasive gaming applications. Aachen : Shaker, 2007, S. 85–106
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2007 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 4773 |

Magerkurth, Carsten ; Röcker, Carsten: Prototyping Pervasive Games: A New Dimension of Complexity. In: Magerkurth, C. ; Röcker, C. (Hrsg.): A reader for pervasive gaming research / Vol. 2. Pervasive gaming applications. Bd. 5–10. Aachen : Shaker, 2007, S. 5–10
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)