13 Publikationen

Alle markieren

[13]
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 12814
Geng, Stefan, Thomas Schulte und Jürgen Maas. 2022. Model-Based Analysis of Different Equivalent Consumption Minimization Strategies for a Plug-In Hybrid Electric Vehicle. Applied Sciences 12, Nr. 6. doi:10.3390/app12062905, .
ELSA | DOI | WoS
 
[12]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4029
Geng, Stefan, A. Meier und Thomas Schulte. 2018. Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. World Electric Vehicle Journal 9, Nr. 1: 12.
ELSA | Download (ext.)
 
[11]
2017 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4020
Geng, Stefan, T. Zubke und Thomas Schulte. 2017. Model-Based Development of Transmission Concepts for Hybrid Electric Powertrains. In: , 1637–1642. IEEE.
ELSA
 
[10]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4031
Geng, Stefan, A. Meier und Thomas Schulte. 2017. Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. World Electric Vehicle Journal 9, Nr. 1: 12.
ELSA | Download (ext.)
 
[9]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4021
Geng, Stefan, Sebastian Herber, Willy Hildebrandt und Thomas Schulte. 2016. Powertrain Simulation and Optimization of a Multimode Transmission. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook: Curran Associates, Inc.
ELSA
 
[8]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4022
Herber, Sebastian, J. Horst, T. Gassmann, W. Hldebrandt, J. Haupt, M. Abbenhaus, M. Werkhausen, u. a. 2016. “Phevplus” - Efficient Plug-in- Hybrid Systems with MRF-Coupling Technology. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook: Curran Associates, Inc.
ELSA
 
[7]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4012
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2015. Real-Time Powertrain Models of Hybrid Electric Vehicles. SAE International Journal of Alternative Powertrains 4, Nr. 1: 34–45.
ELSA
 
[6]
2015 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4017
Geng, Stefan, M. Brose und Thomas Schulte. 2015. Konfigurierbare und Echtzeitfähige Modelle von Getrieben mit gekoppelten Elektromotoren unter Berücksichtigung korrekter Verlustleistung. In: . Düsseldorf: VDI Verlag.
ELSA
 
[5]
2014 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4011
Geng, Stefan, M. Brose und Thomas Schulte. 2014. Correct Power Flow and Losses in Real-Time Simulation of HEV Powertrains. In: 2014 IEEE Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC), 1–8. IEEE.
ELSA | Download (ext.)
 
[4]
2013 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4003
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2013. Real-Time Models of Hybrid Electric Vehicle Powertrains. IFAC Proceedings Volumes 46, Nr. 21.
ELSA
 
[3]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3974
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2012. Real-Time Models of Hybrid Powertrain Transmissions. In: .
ELSA
 
[2]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3975
Kiffe, Axel, Stefan Geng und Thomas Schulte. 2012. Automated Generation of a FPGA-based Oversampling Model of Power Electronic Circuits . In: 2012 Proceedings of the 15th IEEE Holm Conference on Electrical Contacts. IEEE.
ELSA
 
[1]
2012 | Kurzbeitrag Konferenz | ELSA-ID: 4007
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2012. Hybrid Powertrain Transmission Models for HIL-Simulation. In: .
ELSA
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Chicago (de)

Export / Einbettung

13 Publikationen

Alle markieren

[13]
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 12814
Geng, Stefan, Thomas Schulte und Jürgen Maas. 2022. Model-Based Analysis of Different Equivalent Consumption Minimization Strategies for a Plug-In Hybrid Electric Vehicle. Applied Sciences 12, Nr. 6. doi:10.3390/app12062905, .
ELSA | DOI | WoS
 
[12]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4029
Geng, Stefan, A. Meier und Thomas Schulte. 2018. Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. World Electric Vehicle Journal 9, Nr. 1: 12.
ELSA | Download (ext.)
 
[11]
2017 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4020
Geng, Stefan, T. Zubke und Thomas Schulte. 2017. Model-Based Development of Transmission Concepts for Hybrid Electric Powertrains. In: , 1637–1642. IEEE.
ELSA
 
[10]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4031
Geng, Stefan, A. Meier und Thomas Schulte. 2017. Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. World Electric Vehicle Journal 9, Nr. 1: 12.
ELSA | Download (ext.)
 
[9]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4021
Geng, Stefan, Sebastian Herber, Willy Hildebrandt und Thomas Schulte. 2016. Powertrain Simulation and Optimization of a Multimode Transmission. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook: Curran Associates, Inc.
ELSA
 
[8]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4022
Herber, Sebastian, J. Horst, T. Gassmann, W. Hldebrandt, J. Haupt, M. Abbenhaus, M. Werkhausen, u. a. 2016. “Phevplus” - Efficient Plug-in- Hybrid Systems with MRF-Coupling Technology. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook: Curran Associates, Inc.
ELSA
 
[7]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4012
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2015. Real-Time Powertrain Models of Hybrid Electric Vehicles. SAE International Journal of Alternative Powertrains 4, Nr. 1: 34–45.
ELSA
 
[6]
2015 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4017
Geng, Stefan, M. Brose und Thomas Schulte. 2015. Konfigurierbare und Echtzeitfähige Modelle von Getrieben mit gekoppelten Elektromotoren unter Berücksichtigung korrekter Verlustleistung. In: . Düsseldorf: VDI Verlag.
ELSA
 
[5]
2014 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4011
Geng, Stefan, M. Brose und Thomas Schulte. 2014. Correct Power Flow and Losses in Real-Time Simulation of HEV Powertrains. In: 2014 IEEE Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC), 1–8. IEEE.
ELSA | Download (ext.)
 
[4]
2013 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4003
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2013. Real-Time Models of Hybrid Electric Vehicle Powertrains. IFAC Proceedings Volumes 46, Nr. 21.
ELSA
 
[3]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3974
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2012. Real-Time Models of Hybrid Powertrain Transmissions. In: .
ELSA
 
[2]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3975
Kiffe, Axel, Stefan Geng und Thomas Schulte. 2012. Automated Generation of a FPGA-based Oversampling Model of Power Electronic Circuits . In: 2012 Proceedings of the 15th IEEE Holm Conference on Electrical Contacts. IEEE.
ELSA
 
[1]
2012 | Kurzbeitrag Konferenz | ELSA-ID: 4007
Geng, Stefan und Thomas Schulte. 2012. Hybrid Powertrain Transmission Models for HIL-Simulation. In: .
ELSA
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Chicago (de)

Export / Einbettung