13 Publikationen

Alle markieren

[13]
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 12814
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas ; Maas, Jürgen: Model-Based Analysis of Different Equivalent Consumption Minimization Strategies for a Plug-In Hybrid Electric Vehicle. In: Applied Sciences Bd. 12. Basel, MDPI AG (2022), Nr. 6
ELSA | DOI | WoS
 
[12]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4029
Geng, Stefan ; Meier, A. ; Schulte, Thomas: Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. In: World Electric Vehicle Journal Bd. 9. Basel, MDPI (2018), Nr. 1, S. 12
ELSA | Download (ext.)
 
[11]
2017 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4020
Geng, Stefan ; Zubke, T. ; Schulte, Thomas: Model-Based Development of Transmission Concepts for Hybrid Electric Powertrains. In:  : IEEE, 2017, S. 1637–1642
ELSA
 
[10]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4031
Geng, Stefan ; Meier, A. ; Schulte, Thomas: Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. In: World Electric Vehicle Journal Bd. 9. Basel, MDPI (2017), Nr. 1, S. 12
ELSA | Download (ext.)
 
[9]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4021
Geng, Stefan ; Herber, Sebastian ; Hildebrandt, Willy ; Schulte, Thomas: Powertrain Simulation and Optimization of a Multimode Transmission. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook : Curran Associates, Inc., 2016
ELSA
 
[8]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4022
Herber, Sebastian ; Horst, J. ; Gassmann, T. ; Hldebrandt, W. ; Haupt, J. ; Abbenhaus, M. ; Werkhausen, M. ; Schulte, Thomas ; u. a.: “Phevplus” - Efficient Plug-in- Hybrid Systems with MRF-Coupling Technology. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook : Curran Associates, Inc., 2016
ELSA
 
[7]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4012
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Real-Time Powertrain Models of Hybrid Electric Vehicles. In: SAE International Journal of Alternative Powertrains Bd. 4.   Warrendale, PA , SAE International (2015), Nr. 1, S. 34–45
ELSA
 
[6]
2015 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4017
Geng, Stefan ; Brose, M. ; Schulte, Thomas: Konfigurierbare und Echtzeitfähige Modelle von Getrieben mit gekoppelten Elektromotoren unter Berücksichtigung korrekter Verlustleistung. In: . Düsseldorf : VDI Verlag, 2015
ELSA
 
[5]
2014 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4011
Geng, Stefan ; Brose, M. ; Schulte, Thomas: Correct Power Flow and Losses in Real-Time Simulation of HEV Powertrains. In: 2014 IEEE Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC) : IEEE, 2014, S. 1–8
ELSA | Download (ext.)
 
[4]
2013 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4003
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Real-Time Models of Hybrid Electric Vehicle Powertrains. In: IFAC Proceedings Volumes Bd. 46. Amsterdam, Elsevier Science (2013), Nr. 21
ELSA
 
[3]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3974
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Real-Time Models of Hybrid Powertrain Transmissions. In: , 2012
ELSA
 
[2]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3975
Kiffe, Axel ; Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Automated Generation of a FPGA-based Oversampling Model of Power Electronic Circuits . In: 2012 Proceedings of the 15th IEEE Holm Conference on Electrical Contacts : IEEE, 2012
ELSA
 
[1]
2012 | Kurzbeitrag Konferenz | ELSA-ID: 4007
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Hybrid Powertrain Transmission Models for HIL-Simulation. In: , 2012
ELSA
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Din 1505-2

Export / Einbettung

13 Publikationen

Alle markieren

[13]
2022 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 12814
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas ; Maas, Jürgen: Model-Based Analysis of Different Equivalent Consumption Minimization Strategies for a Plug-In Hybrid Electric Vehicle. In: Applied Sciences Bd. 12. Basel, MDPI AG (2022), Nr. 6
ELSA | DOI | WoS
 
[12]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4029
Geng, Stefan ; Meier, A. ; Schulte, Thomas: Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. In: World Electric Vehicle Journal Bd. 9. Basel, MDPI (2018), Nr. 1, S. 12
ELSA | Download (ext.)
 
[11]
2017 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4020
Geng, Stefan ; Zubke, T. ; Schulte, Thomas: Model-Based Development of Transmission Concepts for Hybrid Electric Powertrains. In:  : IEEE, 2017, S. 1637–1642
ELSA
 
[10]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4031
Geng, Stefan ; Meier, A. ; Schulte, Thomas: Model-Based Optimization of a Plug-In Hybrid Electric Powertrain with Multimode Transmission. In: World Electric Vehicle Journal Bd. 9. Basel, MDPI (2017), Nr. 1, S. 12
ELSA | Download (ext.)
 
[9]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4021
Geng, Stefan ; Herber, Sebastian ; Hildebrandt, Willy ; Schulte, Thomas: Powertrain Simulation and Optimization of a Multimode Transmission. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook : Curran Associates, Inc., 2016
ELSA
 
[8]
2016 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4022
Herber, Sebastian ; Horst, J. ; Gassmann, T. ; Hldebrandt, W. ; Haupt, J. ; Abbenhaus, M. ; Werkhausen, M. ; Schulte, Thomas ; u. a.: “Phevplus” - Efficient Plug-in- Hybrid Systems with MRF-Coupling Technology. In: 36th FISITA World Automotive Congress (FISITA 2016)  : Creative Thinking for Future Automobiles. Red Hook : Curran Associates, Inc., 2016
ELSA
 
[7]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4012
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Real-Time Powertrain Models of Hybrid Electric Vehicles. In: SAE International Journal of Alternative Powertrains Bd. 4.   Warrendale, PA , SAE International (2015), Nr. 1, S. 34–45
ELSA
 
[6]
2015 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4017
Geng, Stefan ; Brose, M. ; Schulte, Thomas: Konfigurierbare und Echtzeitfähige Modelle von Getrieben mit gekoppelten Elektromotoren unter Berücksichtigung korrekter Verlustleistung. In: . Düsseldorf : VDI Verlag, 2015
ELSA
 
[5]
2014 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4011
Geng, Stefan ; Brose, M. ; Schulte, Thomas: Correct Power Flow and Losses in Real-Time Simulation of HEV Powertrains. In: 2014 IEEE Vehicle Power and Propulsion Conference (VPPC) : IEEE, 2014, S. 1–8
ELSA | Download (ext.)
 
[4]
2013 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 4003
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Real-Time Models of Hybrid Electric Vehicle Powertrains. In: IFAC Proceedings Volumes Bd. 46. Amsterdam, Elsevier Science (2013), Nr. 21
ELSA
 
[3]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3974
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Real-Time Models of Hybrid Powertrain Transmissions. In: , 2012
ELSA
 
[2]
2012 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 3975
Kiffe, Axel ; Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Automated Generation of a FPGA-based Oversampling Model of Power Electronic Circuits . In: 2012 Proceedings of the 15th IEEE Holm Conference on Electrical Contacts : IEEE, 2012
ELSA
 
[1]
2012 | Kurzbeitrag Konferenz | ELSA-ID: 4007
Geng, Stefan ; Schulte, Thomas: Hybrid Powertrain Transmission Models for HIL-Simulation. In: , 2012
ELSA
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: Din 1505-2

Export / Einbettung