Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
6 Publikationen
2024 | Bericht (Forschung) | ELSA-ID: 11498 |

Nether U et al. (2024) DiversityLab TH OWL, Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe (ed.). Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe.
ELSA
| Download (ext.)
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl T and Go S (2023) Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf. In Haberer M, Günther D and Köhler J (eds), (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung ‘(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?’ am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern. Kaiserslautern-Landau: Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Zentrum für Innovation und Digitalisierung in Studium und Lehre (ZIDiS) , pp. 35–45.
ELSA
| DOI
2020 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4094 |

Büttner S et al. (2020) Teaching by Demonstrating – How Smart Assistive Systems Can Learn from Users. 22nd International Conference on Human-Computer Interaction, vol. 12203. Berlin: Springer, pp. 153–163.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl T (2018) Towards a New Scholarship of German Science Education, 7th ed., PIXEL (ed.). Padova: libreriauniversitaria.it edizioni.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl T (2017) The Research—Education Nexus: Basic Premises and Practical Application of the ‘Scholarship’ Movement. Bologna: Libreriauniversitaria.it.
ELSA
| Download (ext.)
2011 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 9856 |

Leiner C and Stemmer B (2011) Teaching Landscape Planning - Landscape Perception and Analysis. gis.Science 105–110.
ELSA
| Download (ext.)