Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
6 Publikationen
2024 | Bericht (Forschung) | ELSA-ID: 11498 |

Nether, Ulrich u. a.: DiversityLab TH OWL, hg. von Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe, Lemgo 2024.
ELSA
| Download (ext.)
2023 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 11402
Schmohl, Tobias/Go, Stefanie: Selbstbildung als Proprium akademischer Didaktik? Ein kritischer Zwischenruf, in: Haberer, Monika/Günther, Dorit/Köhler , Janina (Hgg.): (Selbst-)Lernkompetenzen Studierender stärken: Unterstützungsangebote – Beratung – Lernräume. Sammelband zur Fachtagung „(Selbst-)Lernunterstützung an Hochschulen – wieso noch mal?“ am 15. und 16.10.2020 an der Technischen Universität Kaiserslautern, Kaiserslautern-Landau 2023, S. 35–45.
ELSA
| DOI
2020 | Konferenz - Beitrag | ELSA-ID: 4094 |

Büttner, Sebastian u. a.: Teaching by Demonstrating – How Smart Assistive Systems Can Learn from Users, in: o. Hg.: 22nd International Conference on Human-Computer Interaction, Bd. 12203, Berlin 2020 (Lecture Notes in Computer Science), S. 153–163.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2018 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 9650 |

Schmohl, Tobias: Towards a New Scholarship of German Science Education, hg. von PIXEL, Padova 72018.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2017 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7592 |

Schmohl, Tobias (2017): The research—education nexus: Basic premises and practical application of the „Scholarship“ movement (= 7), Bologna.
ELSA
| Download (ext.)
2011 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 9856 |

Leiner, Claas/Stemmer, Boris: Teaching Landscape Planning - Landscape Perception and Analysis, in: gis.Science (2011), H. 4, S. 105–110.
ELSA
| Download (ext.)