3 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12992
Ali A, Deuter A and Wehmeier L (2024) Personalized Learning in Automation: A 3D AI-Based Approach, IEEE ASEE Frontiers in Education Conference, Institute of Electrical and Electronics Engineers, and American Society for Engineering Education (eds). [Piscataway, NJ]: IEEE.
ELSA
| DOI
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 10923 |

Deuter A et al. (2023) Die steigende Bedeutung des Digital Twins als Bestandteil eines Intelligent Tutoring Systems in der Automatisierung. Düsseldorf: VDI Verlag.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali A and Deuter A (2023) An AI Assistant for Education in Automation. Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives 21, 12–20.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
Suche
Publikationen filtern
Darstellung / Sortierung
Export / Einbettung
3 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12992
Ali A, Deuter A and Wehmeier L (2024) Personalized Learning in Automation: A 3D AI-Based Approach, IEEE ASEE Frontiers in Education Conference, Institute of Electrical and Electronics Engineers, and American Society for Engineering Education (eds). [Piscataway, NJ]: IEEE.
ELSA
| DOI
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 10923 |

Deuter A et al. (2023) Die steigende Bedeutung des Digital Twins als Bestandteil eines Intelligent Tutoring Systems in der Automatisierung. Düsseldorf: VDI Verlag.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali A and Deuter A (2023) An AI Assistant for Education in Automation. Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives 21, 12–20.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)