3 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12992
Ali A, Deuter A, Wehmeier L. Personalized Learning in Automation: A 3D AI-Based Approach. IEEE ASEE Frontiers in Education Conference, Institute of Electrical and Electronics Engineers, American Society for Engineering Education, editors. FIE 2023 : College Station, TX, USA, October 18-21, 2023 : conference proceedings / 2023 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE). [Piscataway, NJ]: IEEE; 2024.
ELSA
| DOI
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 10923 |

Deuter A, Wehmeier L, Ali A, Bach R, Schultz C, Eilermann S, et al. Die steigende Bedeutung des Digital Twins als Bestandteil eines Intelligent Tutoring Systems in der Automatisierung. VDI-Berichte Nr. 2419. Düsseldorf: VDI Verlag; 2023.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali A, Deuter A. An AI Assistant for Education in Automation. Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives . 2023;21:12–20.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
Suche
Publikationen filtern
Darstellung / Sortierung
Export / Einbettung
3 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12992
Ali A, Deuter A, Wehmeier L. Personalized Learning in Automation: A 3D AI-Based Approach. IEEE ASEE Frontiers in Education Conference, Institute of Electrical and Electronics Engineers, American Society for Engineering Education, editors. FIE 2023 : College Station, TX, USA, October 18-21, 2023 : conference proceedings / 2023 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE). [Piscataway, NJ]: IEEE; 2024.
ELSA
| DOI
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 10923 |

Deuter A, Wehmeier L, Ali A, Bach R, Schultz C, Eilermann S, et al. Die steigende Bedeutung des Digital Twins als Bestandteil eines Intelligent Tutoring Systems in der Automatisierung. VDI-Berichte Nr. 2419. Düsseldorf: VDI Verlag; 2023.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali A, Deuter A. An AI Assistant for Education in Automation. Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives . 2023;21:12–20.
ELSA
| DOI
| Download (ext.)