3 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12992
Ali, Asmar ; Deuter, Andreas ; Wehmeier, Leon ; IEEE ASEE Frontiers in Education Conference ; Institute of Electrical and Electronics Engineers ; American Society for Engineering Education (Hrsg.): Personalized Learning in Automation: A 3D AI-Based Approach. [Piscataway, NJ] : IEEE, 2024
ELSA
| DOI
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 10923 |

Deuter, Andreas ; Wehmeier, Leon ; Ali, Asmar ; Bach, Roland ; Schultz, Christoph ; Eilermann, Sebastian ; Niggemann, Oliver: Die steigende Bedeutung des Digital Twins als Bestandteil eines Intelligent Tutoring Systems in der Automatisierung. Düsseldorf : VDI Verlag, 2023
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali, Asmar ; Deuter, Andreas: An AI Assistant for Education in Automation. In: Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives Bd. 21. [Erscheinungsort nicht ermittelbar], Info Invest (2023), S. 12–20
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
Suche
Publikationen filtern
Darstellung / Sortierung
Export / Einbettung
3 Publikationen
2024 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 12992
Ali, Asmar ; Deuter, Andreas ; Wehmeier, Leon ; IEEE ASEE Frontiers in Education Conference ; Institute of Electrical and Electronics Engineers ; American Society for Engineering Education (Hrsg.): Personalized Learning in Automation: A 3D AI-Based Approach. [Piscataway, NJ] : IEEE, 2024
ELSA
| DOI
2023 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 10923 |

Deuter, Andreas ; Wehmeier, Leon ; Ali, Asmar ; Bach, Roland ; Schultz, Christoph ; Eilermann, Sebastian ; Niggemann, Oliver: Die steigende Bedeutung des Digital Twins als Bestandteil eines Intelligent Tutoring Systems in der Automatisierung. Düsseldorf : VDI Verlag, 2023
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2023 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 10935 |

Ali, Asmar ; Deuter, Andreas: An AI Assistant for Education in Automation. In: Journal of international scientific publications / Science & Education Foundation : Educational Alternatives Bd. 21. [Erscheinungsort nicht ermittelbar], Info Invest (2023), S. 12–20
ELSA
| DOI
| Download (ext.)