Please note that ELSA no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
928 Publikationen
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7580 |
Watanabe A, Schmohl T. How Can Students Explore Critical Thinking as an Academic Practice? Vol 10. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2021:150-154.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7581 |
Lange-Hegermann M, Schmohl T, Watanabe A, Heiss S, Rubart J. AI-Based STEM Education: Generating Individualized Exercises in Mathematics. Vol 10. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2021:385-390.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 7582 |
Watanabe A, Schmohl T. Hannah Arendt’s Philosophical Thoughts on Plurality as Theoretical Foundation for SoTL Projects. Vol 10. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2021:310-314.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 7671 |
Schneider D, Shrotri AN, Flatt H, et al. Impact of industrial environments on visible light communication. Optics express : the international electronic journal of optics / Optica. 2021;29(11):16087-16104. doi:10.1364/oe.421757
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 7686 |
Oldenburg M. Didaktische Maßnahmen zur Lernstandskontrolle und Aktivierung. In: Schmohl T, wbv-Publikationen, eds. Situiertes Lernen im Studium – Didaktische Konzepte und Fallbeispiele einer erfahrungsbasierten Hochschullehre. Vol 5. TeachingXchange. Bielefeld: wbv; 2021:282.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 7823 |
Rothardt S, Fuß R, Pahlmann I, Kage H. Post-Harvest N2O Emissions Can Be Mitigated With Organic Amendments. Frontiers in Environmental Science. 2021. doi:10.3389/fenvs.2021.712013
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 8193 |
Knepper-Bartel Y-C. Entwicklung Und Stand Der Richtlinien Zur Gebäudebegrünung. (Bundesverband GebäudeGrün e. V. (BuGG), ed.). Berlin: Bundesverband GebäudeGrün e. V. (BuGG); 2021:66-67.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 8390 |
Rubart J. Collaborative-Intelligent Sense-Making. In: Hegland FA, ed. The Future of Text II. Future Text Publishing; 2021:107-108. doi:10.48197/fot2021
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8391 |
Atzenbeck C, Rubart J, Millard D. Special issue of HT’19 selected papers. New Review of Hypermedia and Multimedia. 2021;27(1-2):1-5. doi:10.1080/13614568.2021.1943283
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Zeitschriftenaufsatz (wiss.) | ELSA-ID: 8393 |
D’Auria D, Mertens R, Panchea AM, Rubart J. Guest Editors’ Introduction. International Journal of Semantic Computing. 2021;15(4):417-418. doi:10.1142/S1793351X21020037
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 8412 |
Koch J-N, Otte R, Borcherding H. Highly Efficient SiC-Based Active Infeed Converter for Industrial DC Conductor Systems. Berlin: VDE Verlag; 2021.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 8512 |
Möller G. Crustler – Vermarktung eines Produktes für den Onlinehandel: Erstellung eines Werbefilms. Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe; 2021.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Zeitschriftenaufsatz | ELSA-ID: 8865 |
Beinlich B, Haus-Maciej T, Hirschauer F, et al. Langfristige Bestandstrends der Amphibien im Naturschutzund Natura-2000-Gebiet Grundlose-Taubenborn im Wesertal bei Höxter, NRW. Zeitschrift für Feldherpetologie. 2021;28(2):141-177.
ELSA
| Download (ext.)
2021 | Konferenzband | ELSA-ID: 5491 |
Pottgiesser U, Dragutinovic A, Loddo M, OWL University of Applied Sciences, Detmold School of Architecture and Interior Architecture, eds. MoMove Modern Movement and Infrastructure. Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe; 2021. doi:10.25644/3m9j-0f94
ELSA
| Dateien verfügbar
| DOI
2021 | Konferenzband - Beitrag | ELSA-ID: 5620 |
Lange-Hegermann M, Schmohl T, Watanabe A, Heiss S, Rubart J. AI-Based Stem Education: Generating Individualized Exercises in Mathematics. Bologna: Libreriauniversitaria.it; 2021:385-390. doi:10.26352/F318_2384-9509
ELSA
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 5697 |
Harms J. Aktivismus Im Jahr 2020: Eine Momentaufnahme - Anhand Eines Eigenen Kurzfilms Als Form von Online-Aktivismus. Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe ; 2021.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Bachelorarbeit | ELSA-ID: 5698 |
Trapphagen A. Darstellung Des Veganismus in Den Medien - Anhand Eines Eigenen Kurzfilms Als Form von Online-Aktivismus. Lemgo: Technische Hochschule Ostwestfalen-Lippe; 2021.
ELSA
| Dateien verfügbar
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 5817 |
Skodra J, Connop S, Tacnet J-M, et al. Principles Guiding NBS Performance and Impact Evaluation. In: Dumitru A, Wendling L, European Commission, eds. Evaluating the Impact of Nature-Based Solutions. A Handbook for Practitioners. 1st ed. Brussels: Publications Office of the European Union; 2021:46-69. doi:10.2777/244577
ELSA
| Dateien verfügbar
| DOI
| Download (ext.)
2021 | Blogbeitrag | ELSA-ID: 5819 |
Hall O, Cardinali M. Die Provinz wird unterschätzt. Vol 5.; 2021.
ELSA
| Dateien verfügbar
| Download (ext.)
2021 | Sammelwerk - Beitrag | ELSA-ID: 5821 |
Dumitru A, Garcia I, Zorita S, et al. Approaches to Monitoring and Evaluation Strategy Development. In: Adina D, Laura W, European Commission, eds. Evaluating the Impact of Nature-Based Solutions. A Handbook for Practitioners. 1st ed. Brussels: Publications Office of the European Union; 2021:78-104. doi:10.2777/244577
ELSA
| Dateien verfügbar
| DOI
| Download (ext.)